Ivanu Ćosiću madrac, Dormeo obilježio Svjetski dan spavanja

Autor 10. ožujka 2020.

Svake godine 13.03. obilježava se Svjetski dan spavanja, a ove je posebno sretan bio Ivanu Ćosiću koji je uz TRI ZAREDOM na Goldu osvojio  DORMEO MADRAC u vrijednosti do 5000 kn!

KAKO?

Jednostavno! Slušao je Gold, čuo da su naše ‘spavajuće pjesme’ Sweet Dreams‘ by Eurythmics, ‘Dream On’ by Depeche mode i ‘Sleeping Satellite’ by Tasmin Archer, kad je krenula ova posljednja, bio je najbrži u slanju SMS i postao ponosni vlasnik novog DORMEO madraca!

Čestitamo!

Inače, Dormeo je tvrtka u koju se na posao može doći u pidžami!

Neke tvrtke svojim zaposlenicima pružaju benefite u obliku fleksibilnog radnog vremena, bonusa, vrtića za djecu ili dodatnih edukacija, no Studio Moderna Hrvatska je danas pokazala da može još bolje i ugodnije, omogućivši svojim zaposlenicima da na posao dođu u pidžamama i da dan u uredu započnu doručkom i druženjem! Riječ je o tradicionalnoj kampanji povodom Svjetskog dana spavanja koju ova tvrtka, zastupnik branda Dormeo, provodi svake godine.

 

 

Svjetski dan spavanja obilježava se u ožujku, a ove godine taj datum pada upravo na današnji dan, 13. ožujka. Tim povodom, Dormeo je pokrenuo kampanju kroz koju želi naglasiti koliko je dobar san potreban i važan za naše zdravlje, raspoloženje, pamćenje, energiju i imunitet. Pritom nije samo važno koliko spavamo, nego i kakvo je naše okruženje i asortiman za spavanje.

„Kao i odjeću, posuđe ili primjerice automobil, i madrace je potrebno zamijeniti kako bi oni i dalje mogli ispunjavati svoju svrhu – pružiti potrebnu potporu, higijenski zdravu okolinu za spavanje i omogućiti neometan, miran i kvalitetan san. U 10 godina na madracima se nakupi i do 10,4 kg mrtvih stanica kože i čak 10 milijuna grinja te oni gube svoja izvorna svojstva, a istovremeno je krevet mjesto na kojem provodimo čak 1/3 života. Ovom kampanjom želimo osvijestiti zašto je potrebno redovito mijenjati asortiman za spavanje i ukazati na kvalitete koje madrac, jastuk ili krevetni okviri trebaju imati “, istaknula je Tihana Lučić, Dormeo brand managerica.

Kao dio kampanje, Dormeo svake godine objavljuje i oglas u kojem traži kandidata za posao iz snova – Dormeo spavalicu. Radi se o osobi koja se na jedan dan pridružuje Dormeo timu i plaću od 10.000 kuna zaslužuje radeći u uredima Studio Moderne ili točnije – spavajući na Dormeo madracu.

Ove godine, u 20-ak dana oglas je privukao čak 15.000 prijava, a najboljim se pokazao Jurica Đurinski, koji se istaknuo prirodnim talentom, dugogodišnjim iskustvom spavanja na raznim podlogama te ozbiljnim pristupom poslu. Jurica je tako danas uspješno odspavao prvi radni dan u Studio Moderni, a u uvjete rada uvršten mu je i polusatni odmor od posla – idealno!

U Dormeo kampanju povodom Svjetskog dana spavanja uključili su se i svi zaposlenici Studio Moderne došavši na posao u pidžamama i pokazavši time kako svoj posao shvaćaju ozbiljno, ali i s malom dozom zabave, te da u njemu doista uživaju!

 

Pravilnik – Tri Zaredom 2020

 


Gold Xmas

#legendarnihitovi

Current track

Title

Artist